sobota, 27. november 2010

Zimske radosti

Zapadel je prvi sneg in pobelil tudi naš ... ne, nimamo brega, imamo pa vrt. In veseli smo bili vsi trije. Sandi, jaz in najin Pančo, ki je sneg videl prvič in imava ga na sumu, da je vsaj toliko snežnega navdušenca kot midva.

Že včeraj sem Sandiju dobesedno težila, da bi šla ven in naredila snežaka. Ne vem kdaj sem ga ustvarila nazadnje in ker se otrok v meni že vsaj dva meseca ne skriva, sem cepetala in vztajala.
A ker zimski čas poskrbi tudi za krajši dan in ker je zunaj sneg naletaval vse hitreje, sva morala operacijo snežak prestaviti na naslednji dan.

In danes sva ga naredila. Pa ne zaradi mojega težačenja, če me Sandi ne bi prijel za roke in me odvlekel izpod odeje na kavču na sneg, snežaka ne bi bilo, pa čeprav sem si ga želela narediti. Jesensko-zimska utrujenost je pri meni še vedno prisotna.

In sva se ga lotila. Sneg sicer ni najboljši, krogle snega so nama sprva razpadale, ko sva ujela ritem, pa je bil Sneško kar hitro narejen.
Medtem nama je soseda posodila še lopato, da sva odkidala sneg pred avtomobilom, oziroma ga je Sandi, in it goes without saying, pa vendarle, ves čas je okoli naju skakal Pančo, ki se je zaradi snežaka počutil zapostavljeno in je mislil, da se ga bo najlažje znebil tako, da bo lizal sneg in bo Sneško izginil. Seveda mu ni uspelo, ker je snežak vsaj desetkrat večji od njega.

Na Sneškota sva oba ponosna, saj je po najinem mnenju najlepši snežak na našem ''bregu''. Za sosednjega pa ne veva.

© U. P. Photography 

© U. P. Photography

© U. P. Photography

© U. P. Photography

© U. P. Photography

© U. P. Photography

3 komentarji:

  1. Kako lep snežak! :) Prav paše mu tisti pikčast klobuk. Upam, da mi bo v kratkem uspelo s cimro kot vsako leto narediti tradicionalnega mega sneženega moža!
    Lepo je brati, da še kdo uživa v snegu in se ne omejuje na tarnanje, ker bodo busi zamujali, noge ble mokre ipd.
    Snow is fun! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Se je fant spomnil na tale pikčast lonec, ki nama je enkrat padel po tleh in se okrušil in je za kuho bolj ali manj neuporaben, Sneškotu pa res paše :).
    Sneg je res super :), sem že odkar je zapadel kot majhen otrok. Obožujem ga.
    Danes zjutraj me je kar vrglo iz postelje, ko sem skozi okno opazila snežinke :).
    Snežak pa še kar stoji, čeprav sedaj zgleda kot pijanec, ki bo ravnokar treščil po tleh :) hehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najpomembnejše pa pozabim. Hvala za kompliment :) Upam, da tudi vama čimbolje uspe.

    OdgovoriIzbriši