ponedeljek, 11. oktober 2010

Letni časi v Ljubljani

© U. P. Photography


Ponavadi letne čase prepoznamo po spremenjenih barvah v naravi. Danes sem skušala iz svojega arhiva fotografij potegniti štiri slike, ki bi predstavljale štiri letne čase. Pa se mi je zataknilo že pri jeseni. Se mi zdi, da zadnja leta, vsaj v Ljubljani, na primer v Tivoliju, ni videti večjih sprememb v barvah listja. Barve jeseni zbledijo, tistih pravih rumenih, rdečih in rjavih barvnih odtenkov pa kar ne najdem.
Sicer pa je moje tarnanje pogojeno s trenutnim zdravstvenim stanjem. Še ena stran, ki me spremlja skozi letne čase, in to je prehlad. Včasih hujši, včasih blažji. Tokrat sem po dveh letih spet naletela na angino. In ležanje v postelji, je vsaj takrat, ko si v to prisiljen, grozna stvar.
Pa še tole: nad kolaži sem se navdušila, ko sem 'detektivsko' pregledala blog sošolke Nike. Res luškan blog, poglejte si ga tukaj.

4 komentarji:

  1. Ooo hvala za link do bloga :)
    in Ljubljana, jz jo v tej Sežani že kar pogrešam. Pridem enkrat za vikend in gremo slikat :) al pa samo na eno merco+kuhano vino
    zadnja+prva sta lepi :) sploh zadnja spomne na poletje in kofetkanje zunaj

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, hvala :)
    Ja, al pa na kostanj, za kuhano vino bo treba počaka do veselega decembra :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa smo spet na začetku. Mogoče ji bo letos celo uspelo poslikat tiste barve, ki so ji tako všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. :)mogoče bo pa tebi uspelo celo kaj objavit :P

    OdgovoriIzbriši